↑ Return to Szolgáltatások

Könyvelés


Mi a könyvelés?

  • Nem szükséges rossz. Segíti, és nem akadályozza a vállalkozást.
  • Nem felesleges kiadás. Megelőzi a bírságokat és átláthatóvá teszi a tevékenységet.
  • Nem „csak papírmunka”. Fontos határidőkre, kötelezettségekre figyelmeztet, tanácsot ad.

 

Mi a könyvelő feladata?

  • könyvelő feladata az adózási, bejelentési, bevallási határidő pontos betartása
  • naprakész tájékoztatás a befizetendő adókról, a befizetési határidőről legalább egy héttel korábban
  • átadott könyvelési anyagot a számviteli előírásoknak megfelelve rögzíti, rendszerezi, megőrzi, majd hiánytalanul visszajuttatja Önnek

 

Hogyan dolgozik egy jó könyvelő?

  • minden esetben írásban szerződést köt
  • saját ügyfélkapuja alá bejelenti az Ön vállalkozását
  • a könyvelési díjról számlát ad
  • könyvelői felelősség biztosítással rendelkezik
  • válaszol az e-mailekre, felveszi a telefont

 

Contabil szolgáltatások

  • Egyszeres könyvelés                                                                                                             Az egyszeres könyvvitel olyan könyvelési módszer, amely – szemben a kettős könyvvitellel – csak a pénzeszközök változásait rögzíti. A bevételek közé csak a ténylegesen befolyt, a kiadások (költségek) közé csak a ténylegesen kifizetett tételeket kell bejegyezni.                                                   Bővebben az egyszeres könyvelésről…
  • Kettős könyvelés                                                                                                                     A kettős könyvelés a gazdálkodó eszközeiről és azok forrásairól, valamint a bennük bekövetkezett változásokról vezetett, a valóságnak megfelelő, folyamatos, áttekinthető nyilvántartás. A kettős könyvelés esetén valamennyi gazdasági eseményt két számlán és kétféle rendszerben (idősoros elszámolás és számlasoros elszámolás) rögzítünk.                                                                Bővebben a kettős könyvelésről….
  • Bevételi- és költségnyilvántartás                                                                                         A magánszemély a törvény előírásainak megfelelően alap- és kiegészítő nyilvántartásokban, időrendben, folyamatosan nyilvántart és rögzít minden olyan adatot, amely az adókötelezettség betartásához utólagosan is ellenőrizhető módon szükséges. Alapnyilvántartások: naplófőkönyv, pénztárkönyv, bevételi- és költségnyilvántartás, bevételi nyilvántartás.                                            Bővebben a bevételi és költségnyilvántartásról….
  • Bevételi nyilvántartás                                                                                                             A magánszemély az alapnyilvántartás vezetésére vonatkozó kötelezettségét – választása szerint – bevételi nyilvántartás vezetésével teljesítheti.                                                                           Bővebben a bevételi nyilvántartásról…